Kuhu viia taara? Seda käisid vaatamas Lepatriinude rühma (3-4.a.) lapsed, et tühjad pudelid ei satuks loodusesse.
Saadud tulu eest ostsime mustikaid.
Kuhu viia taara? Seda käisid vaatamas Lepatriinude rühma (3-4.a.) lapsed, et tühjad pudelid ei satuks loodusesse.
Saadud tulu eest ostsime mustikaid.
Täna toimus lasteaia saalis ülemaailmse veepäeva puhul maitsevee konkurss, kus rühmad tutvustasid enda valmistatud maitsevett.
Retseptid olid kõik põnevad ja
võetakse kindlasti menüü rikastamiseks kasutusele ka lasteaia köögis
![]() |
JÄNKUDE maitsevesi |
![]() |
LEPATRIINUDE maitsevesi |
![]() |
ORAVATE maitsevesi |
![]() |
LIBLIKATE maitsevesi |
![]() |
MESILASTE maitsevesi |
Selgeks sai ka see, miks eelistada suhkruga magustatud jookidele alati kas puhast või siis erinevate puuviljade, marjade ja ürtidega rikastatud vett. Võitsime sellest konkursist me kõik!
Rohkem pilte leiad SIIT
![]() |
Õpetaja Laura lugemas ette Lepatriinude rühma jutukest "Karukuld" |
![]() |
Õpetaja Anneli lugemas ette Oravate rühma jutukest "Loodus unenägu" |
![]() |
Õpetaja Liisa lugemas ette Liblikate rühma jutukest "Elas kord..." |
Maslenitsa sümboliks on päike, mis peaks talve ära peletama ja kevade kohale kutsuma. Sellepärast süüakse maslenitsa ajal pannkooke, mis meenutavad päikest.
Väga oluline on muidugi see tore õlest nukk, millele pannakse selga vana naise riided ja nädala eelviimasel päeval viiakse see pimeduse saabudes õue ja pannakse põlema ning öeldakse koos: „ Mine ära talv, tule kevad!“
Meie maja väikesed ja suured äärmiselt moeteadlikud inimesed näitasid väga
eriilmelisi ja põnevaid riidevalikuid. Heitke pilk peale ja ehk saate
nii mõnegi huvitava mõtte ka oma riietuse moodsamaks muutmisel
Moeshowst võtsid osa kõik osalejad. Moes on kõik, mis endale meeldib, eriti taaskasutus!
Rohkem pilte leiad vajutades lingile
Toredat avastamist ja moeteadlikku ning põnevat taaskasutamist!
Sellel nädalal on Mesilaste rühma teema "Minu roheline vald" (räägime oma koduvallast). Teisipäeval 27.02 rääkisime meie valla ühistranspordist ja kasulikkusest (säästame õhku, liigset tarbimist, tervist, raha...). Lähemalt uurisime rongiga liikumise võimalust, kuhu saab sõita Paldiski rongiga, kus on algus- ja lõpp-peatus (uurisime kaarti/plaani ja peatuseid), millised rongid meil sõidavad ja saime teada, et rongidel on nimed (peatuses oli Kõu). Uurisime jaamahoonet, ooteplatvormi ja raudteed (liiprid, rööpad...). Arutasime, miks on tõkkepuid ja foore vaja ning miks on ooteplatvormile kollane joon tõmmatud. Samuti jälgisime , kuidas inimesed rongi sisenesid ja hiljem lehvitasime jaamast vilega väljuvale rongile.
Lasteaias uurisime lähemalt elektrirongide saabumist Eestimaale ja saime teada, et sealt alates kasvas rongiga sõitjate arv. Lõpetuseks uurisime/arutasime kust tulevatele rongidele on veel Tallinn lõpp-peatuseks (Tartu, Narva jne). Lõpetuseks arutasime kui kaugele ja kuhu on keegi rongiga sõitnud.
Laste tehtud uhked ja säravad kaardid
Täna
käis meil külas Annabeli vanavanaema Made, kes õpetas lastele
õnnitluskaartide tegemist. Lapsed said oma fantaasiat kasutades teha
kaardi, kaunistades seda erinevate vahenditega (paberid, kleepsud jms).
Oli väga tegus hommik ja valmis said uhked ning säravad kaardid.
Aitäh, Annabeli vanavanaema Made!