teisipäev, 29. november 2022

Andvendiaeg

📸 Marge Kirsipuu

 

Meie tähistasime advendiaja algust jõululaulude kuulamisega, et lastel aga huvitavam oleks, otsustasime laulud dramatiseerida ja lavale tuua ka laulude tegelased.

 Karavan "Talveöö"

 "Keerlevaid, langevaid helbeid on täis kõik laotus ja uinuvad puud.
Sadu viib endaga lendlema neid ja hetk, kus soovida ei mõista muud.
Talveöö valguse särelev läik, näol sulamas helbeid, ja suul,
helkjate pilvede aeglane käik ja vaikselt, õige vaikselt heljub tuul..."

Lumehelbed

 Muusikaseade Tajo Kadajas"Päkapikk" 

"Kes elab metsa sees?
Kes elab paksu metsa sees?
Kes elab metsa sees?

Seal elab päkapikk.
Seal elab väike päkapikk,
Seal elab päkapikk..."

Meero Muusik "Pagari piparkook"  

Pagari piparkook

"Agar pagar ahjuplaadil
tegi piparkoogist taadi.
Ent kui taat sai võetud ahjust,
hakkas pagaril tast kahju.
Kahju oli taati sĂĽĂĽa,
kahju oli taati mĂĽĂĽa,
mõtles: „Kuuse tippu ta
panen ehteks rippuma...”


Muusikaseade Tajo Kadajas "Piparkoogipoisid"

"Me kolmekesi tuleme
Präänikutemaalt,
meil jalas pĂĽksid magusad,
kuub on magus ka!..."

Piparkoogipoisid 

 

Karavan "Aisakell"


"Ăśle laia lageda, lumi valge uinund maa,
sõidab linna jõulumees, kristalses täheöös.
Kaugelt, kaugelt põhjamaalt, täna ruttab siia ta,
põhjapõdrad, kaelas kuljused, on iidse saani ees..."

Saanisõit

 

Muusikaseade Tajo Kadajas "Haldjate jõuluöö"

  
 

"Pere uinub, tuled kustund juba, kustund juba.
Rahus maja, vaikne iga tuba, iga tuba.
Tip-tap, tip-tap, tipa-tapa, tip-tap, tip, tip, tap!
Kuulge, kes säält keldrist tuleb vargsi, tuleb vargsi?
Need ju haldjad liginevad argsi, ĂĽsna argsi.
Tip-tap, tip-tap, tipa-tapa, tip-tap, tip, tip, tap!.."

 

"Piiluri laul"

 


"Ma üldsegi ei päri,
kas küüsi sa ei näri,
kui paks on sinu tädi?
See pole mulle saladus,
ma näen sind niigi läbi!

Ma piilusin põõsast ja põrandapraost,
ma piilusin mistahes maailmajaost,
ma piilusin lakast ja laost,
ma piilusin katuseviiludest
ja terve mu päev möödus piiludes!"
 
 
 
KAUNIST ADVENDIAEGA!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar